On Journey - Reisverslagen van Marlon Kuiper - WaarBenJij.nu On Journey - Reisverslagen van Marlon Kuiper - WaarBenJij.nu

On Journey

Kuiper on Tour!

Ja hoor, eindelijk gaat het dan gebeuren!

Mijn droom wordt waar!
Ik ga heerlijk reizen! Nog maar twee weken en dan is het al zover!

Een ellenlange vlucht moet me samen met Emmelie en Nanda in het mooie Nieuw Zeeland brengen!

Daar gaan wij drieën rond reizen en alle mooie plekjes van Nieuw Zeeland ontdekken.

Na mijn avontuur in Nieuw Zeeland laat ik Nanda en Emmelie achter en ga ik alleen door naar Thailand. Ik ga ontdekken hoe Bangkok is.
Erg lang zit ik daar niet want hierna ga ik alweer door naar Cambodja, Siem Reap.
Vanaf 19 maart begint daar mijn volgende avontuur.
Vrijwilligerswerk.

Ik zit hier acht weken en hoop dat ik veel van de bevolking kan leren, maar ben ook vooral benieuwd wat voor moois hier te zien valt!

Via mijn reisblog blijven jullie op de hoogte en hoeven jullie niets te missen!

ENJOY!!

Recente Reisverslagen:

02 Juni 2014

Last, but not least! I'm coming home!

25 Mei 2014

Mijn laatste avontuur!

17 Mei 2014

Bye Bye Siem Reap

12 Mei 2014

Happy Birthday!!

24 April 2014

Holiday en Family Love
Marlon

Gatsby Night in Cambodja, Siem Reap

Actief sinds 09 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 20419

Voorgaande reizen:

14 Maart 2019 - 14 Mei 2019

Emigreren met Activity International

04 Februari 2014 - 04 Juni 2014

On Journey

Landen bezocht: